Tillfrisknande

Har mest skrivit deppiga relationsinlägg det senaste tror jag 🙄. Men när det kommer till maten så måste jag väl ändå skriva något positivt. Jag är så sjukt mkt bättre i min ätstörning nu. Nästan frisk tror jag 🙄.

Överäter med acceptans. I lördags var jag och fikade med J. Jag åt en cheesecake-aktig grej som var lite "för mkt" när jag ätit upp hela. Kände liksom näästan illamående och att jag absolut inte ville ha mer. Den känslan som så många gånger gjort just att jag bara vill ha mer, och mer och mer, för jag har ändå ätit för mkt.
I söndags kände jag som en normal människa, att jag helt enkelt inte skulle vilja ha mer. Inget mer med det. Vi åkte hem och dagen fortsatte. (!)
Det är ju helt otroligt egentligen! Efter 20 år!! Mer än 20 år!
Tack alla "all-in"-youtubers säger jag bara ❤️. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0