Sjukt trött

Har börjat med ett magpulver som sla "läka" tarmen. Har tillslut gått på all reklam på FB och Instagram... Svindyrt. Nästan 800 kr för en månad 🙄. Började i typ torsdags eller nåt. Möjligen att jag haft lite mindre svullen mage och lite mindre gaser. Men nu senaste kvällarna har jag ätit lite mer, och genast lite mer gaser dagen efter. Också ätit lite mer frukt.. Suck. 

Igår var jag trött. Idag sjukt trött. Vet inte riktigt varför. Sov ändå minst 7,5 h i natt 🙄. Behöver eg mer sömn, men blir typ aldrig i veckorna...

Går bättre och bättre med J iaf. Tycker han tar lite mer initiativ. Verkar nästan som han längtar lite efter mig nu t o m, när vi inte setts sen i måndags. Men inget sex blev det då, bara en serie...

Fortf lite orolig hur det är med attraktionen och åtrån. Vill ha MKT mer av den varan. Kan det också komma senare? Öka? Har bara varit med om att den är störst i början... 😕.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0