Kärleksbekymmer

Åt helvete med allting! Idag har jag träffat J på dagen, vi var iväg på en grej. Efteråt frågade han inte om jag ville följa med till honom eller om vi skulle ses nåt mer. Vi bestämde iaf att ses på kvällen (jag föreslog igen vad vi skulle göra) han hakade på, sen frågade jag om han ville följa med mig hem, och det ville han. Klart som fan jag tror att vi ska ha sex när vi inte setts på nästan en vecka! Men nej, vi kollar på en serie som iaf jag, och han också inte verkar tycka är så bra!? Jag tar initiativ att kyssa honom några ggr, visst, han kysser ju tillbaka, men ingenting mer. Inte minsta tecken på att han vill nåt mer. Han kollar mest mobilen och kollar upp saker vi pratar om.

Jag är så ledsen. Nu har jag äntligen träffat en kille jag blir kär i. Och så verkar han helt asexuell, eller homosexuell, eller bara inte attraherad av mig. 😪😪😪

Varför är livet så jävla pissigt. Jag orkar inte försöka mer. Jag vill inte försöka mer. Även om han säkert skulle haft, eller försökt ha, sex med mig om jag hade varit ännu mera på och verkligen visat att jag ville det. Så hur kul är det för mig att aldrig få känna att han verkligen vill ha sex med mig?
Då kan det lika gärna vara 😪. Usch, det är så himla tråkigt 😪. Jag vet inte vad jag ska göra 😪.

Vi ska ses imorn igen och åka iväg och äta ihop. Känner att jag måste säga nåt, men vet inte hur. Är livrädd för att jag kommer låta anklagande och då kommer han ju verkligen tappa all attraktion till mig, om han nu hade nån alls 😪. Åå suck 😪. Vet inte vad jag ska göra och vad jag ska säga!! 😪😪

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0