Missbruk

Missbruk. Maktmissbruk. Eller bara överätning, hunger. Illamående. 

Ikväll har jag varit ute och dansat. Var (såklart) hungrig när jag kom hem närmare 03:30. Åt yoghurt med flingor. Sen salta nötter, sen en stor macka, sen mer yoghurt och snacks från förra lördagen. Överåt. Åt upp nästan alla ostbågar, sen kände jag mig Illamående, har ätit för mkt. Skulle jag äta upp det lilla som var kvar när jag ändå ätit nästan allt? Vill ju inte ha kvar skiten heller...
Men nej, jag gjorde inte det! =O Varför göra mig ännu mer Illamående? Jag kräks ju inte längre. Jag accepterar.

Men en natt som idag vore det jävligt skönt att bara kräkas upp skiten... =(

Lägger mig nu med full mage och vill dö. Jag har världens finaste kille jag dejtar, och ändå vill jag dö. Han är så sjukt smal. Det tänker jag på hela tiden. Tänker på hur lite han måste äta jämfört med mig. Han skulle aldrig trycka i sig så mkt som jag har gjort i natt. Det kan jag inte tänka mig. Har iofs svårt att tänka mig att nån annan skulle göra det, förutom en bulimiker då. Usch.

Fy fan för livet ibland. Älskar att dansa. Hatar att äta. Eller hatar att överäta rättare sagt, särskilt ensam, på natten. Usch. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0