Relationer, kroppskomplex och ätstörningar

Vet inte vad jag ska skriva. Har flera ggr känt att jag vill skriva på kvällen, men prioriterat att sova.

Går bättre och bättre med J. Han visar mer och mer att han vill vara med mig. Ändå känner jag en osäkerhet så fort vi inte ses eller han inte hör av sig. Måste jobba med mig själv där... meditera? 😬

Vågar fortf inte visa mig naken för honom. Han bara accepterar det. Frågar inget och försöker inget.

Har överätit godis efter påsken. Men själva påsken gick väldigt bra. Var sjukt orolig över gaser och jobbig mage, men gick jättebra, även om jag hade en del gaser och lite ont i magen, så gick det ok. Kunde gå på toa, och ändå skönt med fler folk runtomkring. Inte bara J och jag.

Önskar jag fick tillfälle att berätta för J om mina ätstörningar snart. Men tycker inte det blivit något tillfälle, och han frågar ju inget.

I förrgår åt jag upp allt godis jag hade kvar. Mådde nästan lite illa och ville bara kräkas 😵‍💫. Men jag gjorde det inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0