Återfall

Egentligen borde jag blogga varje dag. Tänker så mkt, men glömmer. Kommer inte ens ihåg om jag hetsåt eller inte för två dagar sen.
 
Försöker skriva in i min mens-tracking-app när jag hetsäter eller överäter, men glömmer det också.
 
Det här året har börjat med återfall i bulimin. Precis som förra året började? Eller kanske inte började, men ibörjan av förra året så blev det värre iaf, efter ett par månader utan hetsätning och kräkning tack vare Brain Over Binge.
 
När jag kräktes första ggn i år hade jag inte kräkts sen september enligt mens-appen! Endast p g a acceptans och försök att inte ha några restriktioner ang när, och hur mkt, jag "får"/"borde" äta. Min kompis S frågade mig om det är något särskilt som hänt nu på senaste tiden, eftersom jag ramlat tillbaka i gamla mönster (överätning/hetsätning och kräkning). Det enda jag kan komma på är att jag började dejta i mitten av november. 
 
Suck. Jag vet varken ut eller in. Idag och igår har jag överätit mkt på kvällen, men accepterat, slutat äta, inte kräkts, och lagt mig. Jag vet att det är rätt spår. Kollat lite på Stephanie Buttermore och hennes All in-resa på youtube för pepp. Funkar det för bulimiker? Eller finns det risk att ätstörningen går över i BED ist? Men det är väl bara om man håller fast vid restriktionen i tankarna?
 
Igår sökte jag på "All in" på youtube och har sparat några videor att titta på. Får bli veckans "att göra" (tillsammans med allt annat jag bygger upp berg om som jag "borde göra" ^^).
 
Nu jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0