Igår

Igår överåt jag. Ganska många dadlar med jordnötssmör. Det är inte friskt. Men, det som var friskt i sammanhanget är att jag slutade äta. Jag avfärdade tankarna på att fortsätta äta ännu mer och kräkas. Det är framsteg. Det är vägen till att bli frisk.

Idag messade jag en kille jag varit lite intresserad av i typ ett år. Känslorna är inte besvarade. Jag visste väl det innerst inne. Därför jag tyckte det var så oerhört jobbigt att skicka det där sms:et.

Idag har jag också varit och tränat. Ett grymt pass och jag tycker jag ser muskulös ut =). Hehe. Jag hat-älskar att träna hårt. Jag är nog en "crossfitter" innerst inne... Tror jag nämnt det förr.

Imorn ska jag på min fjärde Tinderdejt med samma kille (första Tinderdejten). Han är trevlig och vi kan nog prata om det mesta, men jag känner inget. Inget pirr =/.

Suck, varför är inte de jag är intresserade av intresserade av mig, och tvärtom?

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0