Tacksam

Idag lyssnade jag som vanligt på podden Changeable när jag var ute och joggade, avsnitt 19 närmare bestämt. Lyssana på det vetja! ;-) Eller lyssna på avsnitt 20 för att förändra ditt tänkesätt(?), som jag är på nu och kommer att fortsätta lyssna på under min joggintur imorn =).
 
Yes, jag joggar minst en mile (1,6 km) varje dag fr o m 22:a december och är faktiskt en "streak runner" =P. Det måste jag väl få kalla mig nu?
 
Iaf, när jag lyssnade på avsnitt 19 idag när jag var ute och joggade, om tacksamhet, så kände jag mig så tacksam för vädret, jätteskön temperatur att vara ute och springa i, tacksam för min kropp - tänk allt den klarar av! Jag tänker ofta att jag fortfarande har kass kondition, m t p att jag ändå joggar lite varje dag, men jag tränar oftast också tre HIIT-pass per vecka och jag har blivit mkt starkare bara senaste halvåret, fått mer (synliga) muskler, och jag tar mig ut och joggar varje dag, och kroppen klarar så mycket mer än jag tror! Min kropp är fantastisk och jag är så tacksam att jag får ha den =). Har kommit på att jag kan öva balans på vägen hem också genom att gå på den vita linjen som skiljer gångbana och cykelbana åt. Tänk vad mycket möjligheter jag har, som bara finns där för mig att utnyttja!
 
Nu har jag ätit en god brunch bestående av quinoagröt med torkade plommon, vaniljprotein och mango. Mums!
 
Ska snart iväg till secondhand med "S".
 
Önskar er en bra dag! <3
 
Just det, kankse ska skriva nåt om Paulo Roberto också och hans sexköp. Men det får isf bli i ett annat inlägg, för nu måste jag göra mig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0