Instagramkonto

Wow, jag läste ett tips om följande instagramkonto: the.holistic.psychologist (äh, länkningen funkar inte just nu verkar det som - https://www.instagram.com/the.holistic.psychologist/) hos Martina Johansson (https://martinajohansson.se/). Verkar vara ett konto just för mig. Är extremt sällan inne och läser hos Martina nu för tiden, då jag bara blir irriterad (på brist på ödmjukhet tror jag). Men nu blev jag positivt överraskad av några av de senaste inläggen, där hon skrivit en del om andlighet, meditation, acceptans och att se brister hos sig själv och ändra sig själv eller hur man tar saker och ting - och agerar - istf att ta åt sig av andras åsikter eller beteenden.
 
Jag hetsåt i måndags tror jag, och tyckte att allt var skit igen. Men sen dess undrar jag om inte min morgonbön har hjälpt mig till mer sinnesro faktiskt... Har bett om att överlämna mig till Gud, att se min brister. Har även bett för de som jag irriterat mig på...
 
Nu stänger datorn av sig strax. Dags att hoppa i säng. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0