Eländig helg

Jag känner mig deprimerad. Iaf har jag ingen lust att leva längre. Har hetsätit och spytt idag, igår, i torsdags och i onsdags. I fredags klarade jag av kvällen med lite överätning bara, tack vara sms från min sponsor och meddelande från S.
 
Jag började jogga tio min i fredags igen. Känns bra. Har hållit i det i helgen och ska försöka fortsätta nästa vecka också. Har även mediterat tre minuter ^^. Kör på "Basic" komma-igång-funktionen i appen Headspace. Tre minuter är tillräckligt jobbigt att försöka vara i nuet och inte tänka på annat.
 
Igår var jag på ett dans- och yogaevent och jag var sååå trött på yogan. Ville bara lägga mig ner. Kändes som det var en eveighet till slutet på passet när vi fick lägga oss ner. Idag har jag inte orkat göra någonting, och sov ca tre timmar mellan 15-18. Först hetstå jag, sen sov jag. 
 
 (Minst) Tre bra:
  • Ringde min sponsor ikväll och fick tröstande ord om att jag kanske har oxytocinbrist och det kankse är därför jag äter och känner mig deprimerad
  • Mediterat tre minuter
  • Drog ut och joggade tio minuter efter meditationen och innan frukost
  • Har inte hetsätit igen på kvällen, utan ätit bra mat och accepterat att jag känner mig full i magen
(Minst) Tre tacksam:
  • Mamma (för att hon är världens bästa mamma och försöker hjälpa mig på sitt sätt, skulle inte klara mig utan henne)
  • S (som försöker hjälpa mig och messar mig varje dag trots att han själv mår dåligt och är sjukskriven)
  • Solen (älskar solen, älskar älskar älskar!)
  • Katterna (älskar katterna och önskar jag kunde bo med dom)
Behöver hjälp med:
  • Att komma tillbaka till programmet
  • Att hitta en relation med Gud
  • Förstå vad jag behöver göra för att tillfriskna igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0