Dagens vändning

Wow, ska bara försöka skriva jättekort nu, för eg ska jag sova ,-). Jag känner mig så positiv efter ett 12-stegs-möte ikväll. Kände mig så negativ innan. Så stressad hela dagen och känner mig på väg att bli utbränd och elände elände elände. Men nu efter mötet har känslorna vänt, och jag känner att jag gillar mitt jobb. Jag tycker det är kul! Ja det är för mkt att göra, men det är iaf kul.
 
Jag har fastat hela dagen och började väl äta nångång efter halv nio. Kanske 20:45, och har väl ätit till nu ungefär 22:40. Så ja, två timmar då ^^. Har ätit rödbetsspaghetti med tomatsås och bönor, currygryta med blomkål, en hel honungsmelon, två bitar 90%-ig choklad och en liten skål jordnötter. Är det lagom? För mkt? Känner mig proppfull, men OK.
 
Kram och godnatt!
 
P.S. Förresten har jag tränat idag också. Så jäkla bra ;-)
Trackback
RSS 2.0