Kvällens överätning

Ikväll vill jag gärna kräkas. Har ätit tre stora bitar pizza och två halva chokladkakor ikväll. För mkt. Tidigare idag åt jag fyra äpplen och en stor sallad. Var eg inte särskilt hungrig ikväll. Men pizzan började lukta gammal. Lagade den förra helgen och ska bort imorn och ev skulle den inte hålla sig till söndag. Så ja, då proppade jag i mig allt som var kvar alltså. Och nu står den mig upp i halsen. =( 

Men det är bara att acceptera läget. Ska såklart inte spy iaf. Även om det vore väldigt väldigt skönt att bli av med all denna mat just nu =$.

Imorgon är en ny dag. Ska försöka komma upp ur fåtöljen och fixa chiapudding och overnight oats och sen sova! Alldeles försent som vanligt. Pizzan var inte särskilt god. Ska försöka komma ihåg det. Halvfabrikat är aldrig gott. Aldrig värt det. Nästan aldrig iaf. Usch. Godnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0