Dagens och gårdagens mat

Förra veckan åt jag underbara gröna smoothies till brunch varje dag tror jag.
 
Igår åt jag lite för mkt till kvällsmål när jag kom hem. Åt en förpackning färdiga bönor, en halv liten burk skärgårdssill och ganska mkt sötpotatis med vitlök i ugn. Var så hungrig och hade typ inget hemma =P. Sen åt jag efterrätt som var bär, grekisk yoghurt, jordnötssmör och honung.
 
 
Idag har jag ätit gröt till brunch! Med ägg och vetegräs, gurkmeja och massa annat gottis =). Till middag underbart ekologiskt (alltid!) kött tillagat av mamma med sötpotatis från igår och ett stort grönkålsblad. Har inte kommit iväg och handlat idag, så har inte mkt grönsaker tyvärr. Skönt mätt blev jag av det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0