Tredje dagen gillt

Wow, det verkar som blogg.se uppdaterat mobilappen rejält. Ser heelt annorlunda ut nu.

Hoppas det blir smidigare att mobilblogga! En sak märker jag direkt, och det är stor bokstav automatiskt efter punkt =).

Vill så gärna komma igång och blogga mer igen. Nu när jag gått med i OA och ska försöka bli frisk från matmissbruket genom 12-stegsprogrammet så är det ju bara bra om jag skriver. Är väl iofs alltid bra ^^.

Har inte hetsätit sen i söndags, men får väl kalla det lite överätning av ost och ugnsrotsaker igår kväll.

Ok, dagens matintag i bilder då som vanligt:

Lunchen är en ekologisk chorizo och stekt aubergine och ugnsrotsaker (morot och sötpotatis).

Fick ont i magen på eftermiddagen och har fortf ont. Konstigt.

Nu måste jag försöka komma isäng. Har redan duschat iaf, alltid något.

Måste dra markören för att flytta den, kan inte bara klicka i texten där jag vill ändra/skriva. Suck. Men säg en app som inte har tusen irriterande icke-funktioner ^^.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: anonym

läs gärna detta http://nouw.com/%C3%B6ppendagbok/min-bulimi-26944051

Svar: Hej anonym!
Vad hemskt att läsa om hur du har det. Hur länge du haft denna sjukdom, och att du är så ung! =( Jag önskar att du kunde berätta för någon vuxen i din närhet. Kram!
pussel

2016-09-15 @ 22:58:42
URL: http://now.com/%C3%B6ppendagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0