Dagens mat och träning

Frukost:
 
Lunch:
 
Mellanmål:
 
Träningsmål =P:
 
Middag (22:30, för sent!):
 
Åt bröd idag till middag, men det gick bra. Tränade på gym ikväll. Känns så härligt och skönt nu (fast jag borde sova för länge sen). Godnatt!
 
Hade förresten väldig hjärtklappning (extraslag eller var det nu är) igår kväll. Riktigt obehagligt länge. Och så nästan hela eftermiddagen idag. Slutade dock typ när jag cyklade hem från jobbet. Undrar vad det beror på. Dålig mat de senaste dagarna, eller för mkt fett och/eller protein igår kväll, eller allt kräkande (salt- och mineralobalans), eller p g a stress/psykiskt, eller kanske förstoppningen jag hade igår men som släppte redan idag efter jobbet?
 
Aja, nu ikväll känns det bara som lite tryckande över bröstet. Dör jag så dör jag, det vill jag ju egentligen ändå...? Ibland iaf ^^. Dock lär jag inte dö av det. Ska väl oftast vara ofarligt (tyvärr?) såna här "hjärtklappningar". Godnatt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0