Kvällsläst och fasta

Hittade ett bra blogginlägg: http://roethlisberger.se/2015/03/06/det-finns-en-enda-sak-som-om-vi-ater-gor-oss-overviktiga-sjuka-och-olyckliga/.
Dock irriterade jag mig lite på det först, men coolade ner mig när jag läste kommentarerna och tjejens försvar på ett par irriterade kommentarer.
Ska nog se vad det är för tjej och om det är en blogg värd att spara bland mina bokmärken =).
 
Har hetsätit sön och mån, men ätit bra igår och idag. Så skönt att fasta på dagarna! Tänk att jag "glömmer bort" det ibland!? Varför vågar jag inte alltid stå för det jag gör fast det känns bra? Konstigt.
Nu fastar jag iaf på vardagarna till kvällen när jag kommer hem från jobbet. Och det känns SÅ bra. Så det så ;-).
Jättegott att äta ett par stora, nyttiga, näringsrika måltider när jag kommer hem om kvällarna! Och inga som helst problem att fasta under dagen. Varför då inte fortsätta göra på det sättet? Jaa, det måste jag fråga mig själv nästa gång jag börjar äta lunch igen ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0