Glömmer...

Fasen alltså! Jag tänker på en massa saker att blogga om, ofta! När jag läser bloggar på kvällarna och surfar runt, då tänker jag på saker hela tiden som jag vill blogga om. Sen glömmer jag bort det. Suck. Fortfarande ett stort motstånd att logga in här tyvärr. Det är väl för att jag har så lite tid numera. Blöh. Alldeles för stressigt på jobbet och jag orkar inte jobba 8-timmars dagar! 6 timmar skulle vara alldeles lagom.
 
Fint väder har det varit i alla fall! Heelt underbart i helgen! Suttit innanför balkongdörren och "solat". Och idag var det helt underbart att cykla till jobbet, trots att jag var pisstrött och det var knappt två grader ute! Men solen värmde redan då! Åhhh sooolen!! Haha =P. Jag ÄLSKAR solen!! <3
 
Har fastnat lite för den här bloggen: http://roethlisberger.se/, som är ny för mig. Har suttit och läst den ett par kvällar nu. Lite mkt bakrecept kanske, och lite mkt socker i dom för min smak. Men jag gillar att hon kan stava och svensk grammatik. Orkar inte med alla som inte kan skilja på när det ska vara "dem" eller "de" eller skriver "egna" hela tiden i singular! Suck. Jag stavar och skriver väl inte perfekt själv (men jag skriver för det mesta som jag vill) men jag stör mig så otroligt på dom som förmodligen tror att dom skriver rätt, ja en del skryter ju t o m att de är så bra på att skriva!?
 
Nä, tacka vet jag Sofi Lindberg (med dyslexi!) eller den här nya (för mig) tjejen Fanny (eller vad hon nu heter) som känns ödmjuk och ärlig. Då orkar jag läsa trots för många bakrecept haha.
 
Jag vägde 63,2 kg imorse och 62,4 kr härom dagen. Är förstoppad och lite väl gasig, men annars är det väl OK, Väldigt mätt just nu, men det är väl som det ska när man fastat hela dagen och ska trycka i sig hela sitt muskeluppbyggande material på kvällskvisten ;-).
Hade tänkt dra ut och jogga ett par km ikväll, men nej, det blev inte så =/. Glömde att jag bokat tvättid också, ca tio min efter att jag bokat den. Suck.
Ja ja. Det är iaf SOL på dagarna nu och jag älskar solen =D. Så det så.

Kommentarer
Postat av: charlie

Har samma problem som dig, att jag glömmer bort allt det fantastiska jag tänkt att jag ska skriva om! Får nog börja skriva upp idéerna så fort jag kommer på nåt, hehe. Bra bloggtips förresten!

Svar: =)
pussel

2015-03-22 @ 13:29:00
URL: http://enbulimikersbeknnelser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0