Dagens mat i bilder

Usch, jag tar aldrig tag i det här med bloggningen. Vill, tänker ofta på det, men sen blir det ändå inte av. Jag glömmer bort det igen. Nu ska jag iaf klistra in kvällens (dagens) mat i bilder. Det kan ju inte ta så lång tid. Lätt gjort så här i mobilen där bilderna finns också. Eg borde jag sova för länge sen. Blev lite väl mkt mat ikväll. Sista målet kunde jag skippat. Är fullproppad nu, men men, är inte hela världen. Igår hetsåt jag. Idag åt jag bara lite väl mkt middag.
 
 
Jag åt nog sex chokladbitar.
Under keson och pumpakärnorna var det två små eko-apelsiner, en blodapelsin och en vanlig. Såå goda, söta och saftiga! ❤
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0