Bra dag (vecka!)!

Hej hej!
 
Lustigt ändå, det är nästan runt tio besökare om dagen i snitt på min lilla ouppdaterade blogg ^^.
Den här veckan har jag varit såå trött. Igår kväll var jag och dansade, men längtade mest till sängen.
 
Har varit otroligt bra i magen den här veckan. Eller mer specifikt, haft otroligt bra avföring ^^. Har ändå varit svullen om magen och haft ganska mkt gaser. Men jag undrar verkligen vad det beror på att avföringen varit så bra (behöver knappt använda toapapper). Måste nästan vara att jag uteslutit gluten helt? Har inte ätit jättemkt mjölkprodukter och knappt några nötter, samt ätit lite kokosfett varje dag genom min sesam- och bananpannkaka.
 
Min mage är ändå A och O för måendet. Nästan så iaf.
Tror inte jag hetsätit i februari än så länge =). Mycket bra och skönt. Fastar till lunchen och då äter jag ungefär en sesam- och bananpannkaka (med lite ost på). Sen äter jag väl kanske två portioner middag, eller middag och kvällsmål. Kvällsmål har några gånger bestått av 1 apelsin och 260 g keso med kanel och en näve cashewnötter.
 
Jag har beställt en ny telefon på nya jobbet. Tyvärr kom den inte igår så jag kunde leka med den i helgen. Men tänkte att när jag fått den kanske jag kan blogga lite lättare =P. Jaja, vi får väl se.
 
Hoppas det blir fest ikväll (jag kan ju bjuda in folk, men jag måste städa!!). Jag är sugen på att dansaa! =D
 
Kram! Hoppas ni har en bra dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0