Magkrångel

Igår kväll mådde jag illa och var lite dålig i magen. Idag vaknade jag med ont i magen och ännu sämre, blöh. Emellanåt känns det bra, men nu har det kommit tillbaka lite. Tycker jag har mått lite halvilla från och till sen innan jul =S. Hmm. Antagligen nåt jag ätit. Typ ovanligt mkt frukt. Sharonfrukt och clementiner. Fast såå många har jag ju ändå inte ätit, men magen är väl rätt ovan vid frukt iofs. Mkt nötter också =/. Kanske för mkt mandlar och hasselnötter. "Råa" nötter är nog jobbiga för magen. Igår kväll åt jag alldeles för mkt mandlar och russin =S, och frukt. Suck. Spydde inte iaf. Har ingen lust med det längre. Har verkligen ingen lust att gå upp i vikt heller för den delen. Gått upp två kilo de senaste veckorna/månaderna. Blöh.
 
Idag har jag iaf hittills ätit:
  • Kaffe m 25 g grädde
  • En dryg tsk kokosfett
  • En halv skinkomelett (gjord på: lite smör, 2 ägg, 1 skiva julskinka, grädde ca 30 g, juledamer, peppar)
  • 1 morot
  • En dryg halva avokado

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0