En dagens i januari

Eehh, som vanligt kass uppdatering ^^.
 
Har hetsätit/överätit och spytt tre ggr hittills i år tror jag, el förresten fyra är det nog med igår. Eg är det ju jävligt bra ^^, men samtidigt trist att jag inte kan hålla mig ifrån det. Har ju ändå hållit mig ifrån mjöl, godis och glass nu i januari. Men visst, man får väl vara glad att det går åt rätt håll iaf.
 
Har överätit minst en gång utan att spy också. Fy fan för det =S. Igår åt jag mycket, men eg inte onyttigt, och kände att jag bara inte orkade ligga och svettas hela natten, sova dåligt och gå till jobbet med en sån stor hemsk mage =S. Så, jag valde att spy även om jag eg inte kände att jag var tvungen. Hade jag varit ledig idag och kunde vara hemma hela dagen hade jag kanske inte spytt (höhö, jag hade väl proppat i mig ännu mer och sen spytt då...).
 
Idag har jag iaf ätit:
  • Lite äggröra med bacon, 1 dryg tsk eko kokosfett
  • Kaffe m grädde och te m mjölk
  • 1 kapsel magnesium, 1 kapsel D-vitamin, två kapslar omega-3
  • Äggröra med bacon, 1 avokado, 2 morötter
  • Två bitar bananpannkaka med bär och vispad grädde
  • Te med grädde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0