Trött, men hetsfri dag idag (hoppas jag)

Jag åt iallafall upp resten av russinen och mandeln igår, plus ett par ekologiska chokladkakor jag köpt. Suck. La mig närmare halv två. Sov med andra ord alldeles för lite =S.
 
Idag har jag iaf varit och tränat på gymmet och ätit bra. S kom över en stund ikväll och vi kollade på Dicte. Nu har han åkt, och jag hoppas jag klarar av att gå och lägga mig själv nu före kl 23.
 
Har förberett chiapudding med granatäppelkärnor till imorn. Såå gott! Älskar granatäpple!
 
Funderar på om jag ska gå till jobbet imorn. Min cykel krånglar och det är säkert halt... Men då måste jag gå upp halv sju. Eller åtminstone tjugo i. Borde ligga i sängen redan. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Varförduinteharmotivationtillattleva

http://survivingantidepressants.org/index.php?/topic/6937-rainfall-iatrogenic-bulimia-please-spread-the-word/#entry108390

Varför du inte har motivation till att göra annorlunda, och varför du knappt bryr dig om ditt liv. Hade du tänkt klart (vilket du inte gör på droger), hade du kommit mycket, mycket, mycket längre i din strävan efter att äta normalt och känna sann glädje.

2015-01-11 @ 00:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0