Helg igen

Den här helgen kommer iaf bli bättre än den förra. Det är inte så svårt att se till ^^.
 
Var hos psykologen i torsdags, och äntligen (första ggn?) tyckte jag att det gav något. Hon sa ett par saker som fick mig att tänka till och förstå mig själv lite bättre. Varför jag hetsäter, mitt sjukliga beteende.
 
Jag har också funderat på en plan för september. Borde skriva ner den, men jaa, får se när jag har tid och ork. Men kort handlar det väl om att försöka fokusera på Paleo-kost hemma (med lite undantag för grädde, proteinpulver och ibland ost) och göra vissa större undantag om jag är bortbjuden. Jag KAN ju faktiskt äta kesella, choklad och pizza varje dag SEN. Efter september. En liten fjuttig månad kan jag klara av att äta bra och utvärdera hur jag mår.
Jag gjorde det ju i februari, och då var jag mkt striktare än vad jag planerar att vara nu. Iofs kanske det var lättare p g a det... jaja, får se.
 
Igår åt jag äppelpaj vid två tillfällen, men överlevde det också. S kom till mig på kvällen och sov över, så det gick bra. Jag vill inte hetsäta mer nu. Jag orkar inte. Mina tänder är ÄNNU mer förstörda. Tycker jag kan se "bitar" som är borta på nederkanten av framtänderna för varje gång jag spyr nu =S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0