Sthlm

Nu sitter jag på bussen på väg till Sthlm. Hetsåt igår. Var inte hungrig och inte sugen, nästan lite illamående. men orkade som vanligt inte göra något. Inte packa inför idag, välja kläder, laga mat, diska el städa. Då äter jag ist. Äter, äter lite till, hämtar nåt mer att äta, k a n i n t e s l u t a. :-S
Suck, vidriga liv.
Idag känner jag mig lite bättre iaf som tur är.

Måste nämna igen att 1 tsk ekologiskt kokosfett gör underverk med min mage!! Min mage har aldrig funkat så bra i hela mitt liv! Visst, den kan fortf bli uppsvälld och gasig, men avföringen är perfekt (behöver inte använda toapapper, om det inte vore för att jag kissar samtidigt då 0:)). Helt otroligt. Trodde aldrig att jag skulle få uppleva detta. Dock kan det nog strula till sig lite när jag är bortrest. Stress över toabesök gissar jag. Men bara att vardagarna funkar så bra nu är de otrolig vinst för mig.

Om jag bara kunde bemästra bulimin också.. Och deppigheten och orkeslösheten. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0