Dagens mat (och förjävligt jävla skitjobb!!)

Håller på att stressa ihjäl mig (på allvar). Eller ja, jag kanske inte dör av stress. Men möjligtvis bränner ut mig. Fick nåt slags stress-/ångest-anfall igår, och min mens verkar ha tagit en paus =S (har bara hänt en gång p g a stress förut. Inte ens när jag spytt varje dag har mensen hoppat över!).
 
Förutom det tänkte jag skriva upp vad jag har ätit idag:
 
Under dagen: 2 koppar kaffe med grädde och 1 mugg te med mjölk
Middag 1: 2 bitar brie, vatten
Här emellan har jag gråtit och gråtit och vräkt ur mig hur fruktansvärt vidrigt mitt jobb är för stackars S (som legat och hållit om mig hela tiden <3).
Middag 2: surkål, tre blomkålsbuketter, två skivor skinkstek med lite spad, 1 stor morot, lite vitlöksflödesost, 1 avokado, ostskivor, vatten
 
Godnatt.
 
EDIT 20130521: Matbilder:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0