Trött på allt

Jag är så otroligt trött på allt. På jobbet, på mitt liv, på den här stan, på min äckliga lägenhet, på det här landet.
 
Jag vill bara bort härifrån. Önskar jag hade nån att resa med. Resa bort från all skit här hemma. =(
 
Kom hem för drygt en timme sen. Det har blivit alldeles för många 10-timmars dagar nu på jobbet. Orkar inte! Orkar inte leva resten av dygnet. Orkar inte att inte ha nån fritid. Att inte hinna göra något jag tänkt.
 
Jag tycker åtta timmars arbetsdag är alldeles för långt för början! Och nu är det bara för mkt. Jag orkar inte med midsommar. Orkar inte med allt folk. =(
 
Egentligen tycker jag det är trevligt att träffa släkt och familj. Men när jag jobbar för mkt så orkar jag inte någonting alls på fritiden, absolut inte vara social. Den energin är borta för länge sen. =(
 
Usch, jävla skitliv =(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0