Hopplöshet, ensamhet, hetsätning

S ville inte ha någon kontakt alls med mig på en hel jävla vecka. Han orkar ju inte med mig längre så vi får väl se om vi bryter kontakten helt sen =(. Orkar inte förklara allt som jag skulle vilja just nu. Kanske jag orkar skriva lite mer under semestern. Bara två jävla pissdagar kvar nu. Om jag orkar överleva dom.
 
Hetsätit flera dagar nu igen. Inte igår dock, men överåt.
Orkar inte med den här skiten!! Jag klarar mig inte ensam!
 
Jag har ont överallt. Hatar livet. Orkar inte ta mig iväg och träna eller springa (jag som kommit igång ganska bra den senaste tiden tycker jag!).
 
Jag vill inte förstöra mina tänder mer!!!! Jag är fan 31 år. Kan inte fatta att jag är så gammal. Kan inte fatta att den här jävla bulimiskiten fortfarande ska förfölja mig!!!! Sen jag var 18, hur länge är det? För länge.13 år. Har ju "bara" spytt sen 2005 dock ^^. Men det är samma känsla. Ja, och så förstör jag tänderna nu också då förstås. Och så går jag inte upp en massa i vikt snabbt som ögat. Men känslan är samma.
 
Och jag orkar inte med det. Men här är jag. Jag lever fortfarande. 30 hade jag lovat mig själv. Inte längre än 30. Före 30 skulle bulimin vara borta, annars skulle jag ta livet av mig.
 
Men livet går ju upp och ner. Hoppet. Känslorna.
Nu är jag ensam igen och allt är skit. Jävla förbannade skitliv. Jag vill INTE vakna imorgon.

Kommentarer
Postat av: Unepetitefete

Vet precis hur du känner... Jag var 30 när jag äntligen tog hjälp för min bulimi... Hade haft den i halva mitt liv... La in mig en klinik i Varberg. Capio anorexi center. Det bästa jag kunde ha gjort. Nu är jag 31 och varit hetsätning och kräkfri nu i ett halv år... Det går men jobbigt... Arbetar varje dag med att kunna acceptera mig som jag ser ut nu... Men jag mår bättre fysisk och delvis psykiskt nu... Till och med träffat en kille... Kämpa på. Du har så mycket att kämpa för... Kram

2013-11-20 @ 22:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0