Mat och träning!

Idag har jag varit och tränat Bodypump! Tre veckor nästan sen jag prövade passet och köpte träningskort..
Igår (eller var det i förrgår!? har visst noll minne..) var S och jag ute och sprang 2,5 km. Bra bra.
 
Idag har jag kört periodisk fasta (som har blivit "som vanligt" på vardagarna nuförtiden ;-)).
På dagen har det blivit tre koppar kaffe med grädde och två koppar te med mjölk.
Kvällens intag:
* Ost- och spenatomelett med extra ost, en halv avocado óch en morot.
* 1 fläskkotlett, gräddsås, vitlöksbrie och sallad
* 1 äpple med turkisk yoghurt och kanel
* En mugg te med 1 tsk kokosfett och grädde
* Lite hasselnötter
Hmm, det var nog allt.
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0