En jävla onsdag

Idag har jag ätit..
Först nötter i natt efter tolv, hasselnötter
Kaffe med grädde på jobbet, fyra koppar kanske el nåt, och te med mjölk.
En chokladboll på tre-fikat.
Midddag-kvällsmål:
1 bit brie.
En bit lax, grönkål, rödkål, en stor bit flödesost vitlök.
Mer te med mjölk, och kokosfett.
En magnesiumtablett och en D-vitaminkapsel.
Massa hasselnötter.
4 bitar 86%-ig choklad.
1 apelsin, 2 clementiner, 2 sharonfrukter.
 
För mkt. Fast kanske inte ändå?
Skrev till S att jag aldrig mer vill träffa honom. Sen skrev jag att jag vill träffa honom. Vi ska träffas imorn.
Har gråtit. Älskar S så mkt att jag hatar honom. Avskyr. Hatar mig själv. Hatar mitt liv.
 
Förstoppningen släppte lite idag. Lite. Mår ändå inte bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0