Byta minneskort i mobilen

Ikväll tog jag tag i eländet med att byta minneskort i mobilen. Hittade ingen bra app att spara alla gamla sms och mms. Fattar inte, det är ju för sjutton år 2013 nu!?!??
 
Visst, "SMS backup +" verkar kunna skicka alla NYA mms och sms till Gmail, men inte redan existerande =/. Laddade ner "SMS backup and restore" och gjorde en säkerhetskopia på sms:en iaf. Suck, är så trött på allt.
Laddade ner en annan app och sparade alla bilder i mms jag fått.
 
Fy farao vad lång tid allt tar!
 
Nu har jag iaf sparat bilder och sms-backupfilen på datorn från det gamla minneskortet och stoppat i det nya på 16 GB (ist för det förra på 2 GB) i telefonen. Sitter och raderar gamla sms-konversationer nu..
 
Borde gå och lägga mig.
 
Just det, fick mens idag, och jordens mensvärk. Har haft svag mensvärk och svullna och ömma bröst i en vecka!
Imorn vill K att jag ska följa med och simma, men hur kul är det med massa mens? Jag vet inte. Är inte kul att visa sig i bikini heller, så vill inte följa med. Ändå sa jag att jag troligtvis ville det!? Jag är en idiot.
 
Bad om förlåtelse för att jag varit så elak till S. Dock så vill jag bryta kontakten med honom nu. Tja, jag vill ju dö så jag vill bryta kontakten med alla ^^. Orkar inte. S mår ju bara dåligt av att höra massa elaka saker hela tiden och jag orkar inte vara glad och positiv. Jag är ju inte det! Jag känner mig irriterad och hatar alla, hur ska jag kunna älska dem då?
 
Känner mig inte så irriterad längre. Mest ledsen, ensam och hopplös.
 
Godnatt.
 

Kommentarer
Postat av: elefanten

åh känner med dig till 110% känns nästan som att det var jag själv som skrev det...? ;o fast för drygt en vecka sedan?
Hoppas du mår bättre i allafall och kram på dig finis!<3

2013-01-07 @ 23:44:32
URL: http://notenough.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0