Blogspot??

Skaffade ju en ny blogg på wordpress, men irriterar mig på att man inte kan ändra i koden för sidan. Jag vill ju kunna göra inläggen bredare tex.. samt att klockslagen ska synas när man postade inlägget (det syns i en del mallar, men inte de mallar jag vill använda). Funderar på att skapa en blogspot-blogg också och test-blogga lite där.
 
Det är det enda som är bra med blogg.se. Att man får ändra i mallarna och göra helt egna mallar om man vill.
Synd bara att de inte har bättre FAQ-sida och en jävla blogg-app som är bra!
 
Kul inlägg jag inleder det nya året med va? ;-)

Ingen bra idé att surfa in här om man vill bli peppad till att göra sitt liv bättre det nya året... ^^
 
Jag har ätit hyfsat bra den senaste tiden iaf. Och inte spytt på evigheter.
Är dock ordentligt förkyld! Jag som aldrig blir sjuk! =O Det var flera år sen jag var ordentligt förkyld! Kommer inte ihåg när det var senast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0