Söndag(sångest?)

Hm, sitter här och funderar på vad jag ska göra nu. Gå ner på stan innan de stänger?
Men jag har ont i halsen.. Kanske bättre att bara vara hemma och vila? ^^
 
Jag har ätit nötter och sallad och kaffe. Ska inte äta mer på ett tag nu.
 
Sugen på att gå i affärer, fast inte sugen på att behöva skynda mig att göra mig iordning och hinna till någon affär innan de stänger. Stress stress stress. Så jobbigt. Dessutom är jag typ sjuk.
 
Sitter och läser en blogg jag hittade igår. http://heygia.freshnet.se/
Riktigt smal och vacker tjej. Jag kan bli helt fast i såna där farliga bloggar. Gör ingening - förutom att läsa läsa läsa läsa läsa och läsa. Och sen är det helt plötsligt kväll och jobb imorgon. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0