Överätning, men lite träning!

Ikväll har jag ätit för mkt =S. Men det känns nästan OK. Alltså inte hets och har ingen känsla av att jag måste spy. Men jobbigt att småäta och känna att jag bara går och hämtar mer och inte kan sluta =S.
 
Prövade LCHF-pizza på dagen. Blev inte bra ^^. Hade ingen tomatsås eller tomatpuré el nåt hemma så fick bli currypasta och sen tonfisk och musslor. Gillar varken currypasta eller musslor i lag så mkt kan jag ju konstatera ^^. Jaja, men det var OK med sallad med mozarrella, ananas och annat gott. Pizzabotten blev helt OK iaf, så det ska jag pröva fler ggr (följde inte receptet helt, hade typ ägg och riven ost och så lite philadelphia och lite grädde)!
 
Nu på kvällen har jag ätit 1 burk makrill i tomatsås, ost, morot, massa nötter (blandade osaltade), 1 apelsin, mörk choklad, kesella, mascarpone och tinade bär.
 
Åt ett äpple tidigare också, samt kaffe och te med grädde och kokosfett.
 
Har iaf tvättat idag! Alltid nåt! Och så kom S och tog en promenad med mig, fast jag sprang med höga knän bredvid! Han har tyvärr fortf ont i halsen, men jag är mkt bättre! Har bara lite lite slemhosta kvar.
 
Imorn ska jag försöka pallra mig iväg på ett Zumba-pass efter jobbet.
 
Har börjat med Balsammetoden igen, mest för att mitt schampo tagit slut ^^.
 
Har hittat några "nya" bloggar att läsa, och ikväll har jag suttit och läst lite på Dessis blogg och även en tjej som heter Emma (nice träningsinspo! =)).
Tidigare i veckan har jag läst massor på Sofi Fahrmans blogg, har inte läst den tidigare.
 
Ska försöka komma isäng före tolv! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0