1 augusti

Jag är såå trött. Borde lägga mig omedelbart.
Är hos mamma, ensam. Känns väldigt ensamt, tur att jag har lite segt internet iaf så jag kan surfa.
 
Var hemma hos mig igår och hetsåt. Eller överåt och kräktes.
 
Jag har registrerat mig på Funbeat! Ett träningsforum. Där finns det en grupp med "streakers" som springer minst 1 km varje dag. De verkar ha haft ett uppehåll, men nu var det en som drog igång det igen i augusti. Och jag har hoppat på! =O Känner mig lite galen, men herregud vad bra det har varit för mig! Jag smygstartade den 23 juli och har alltså varit ute och joggat minst 1 km varje dag sedan dess!!
 
Tyvärr har jag fått ont i foten (tror det var när jag sprang 5 km och stor del var asfalt, hos mamma, i barfotaskor) igen. Men springer ändå jättelångsamt och försiktigt. Vill absolut inte sluta nu och hoppa av detta. Det här får mig att komma ut och träna varje dag! Det är ju helt otroligt! =)
 
Idag började jag med att äta efter tolvslaget, efter att jag spytt ^^. 1 nektarin och lite turkisk yoghurt med bär, frön och mandel. När jag gått upp på morgonen för att åka hem till mamma drack jag kaffe och åt en bit brie. Sen åt jag inget förrän middagen, som bestod av fisk, ägg och lite potatis och sallad. När mamma och barnen (mamma har varit barnvakt till mina syskonbarn) åkt till Sthlm har jag druckit te och ätit en massa jordnötter både saltade och oskalade (glömde dock fota dom), lite glass och en chokladkaka på 100 g (hade jag absolut inte tänkt, men det känns ändå OK, tänker inte spy). Före detta var jag ute och joggade (en kort sväng med tanke på foten) och åt även en liten måltid bestående av fisksoppa och ägg.
 
Har tyvärr inte fått in bilderna i datorn, de finns i mobilen. Den här datorn verkar inte ha någon bluetooth och har varken sladd eller minneskortsläsare här.
 
Jag har hur mkt matbilder som helst i kameran och mobilen. Men har verkligen blivit kass på att blogga =(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0