Sämst på att blogga

Jag orkar inte detta, men skriver ett snabbt inlägg nu.
 
Jag fotar nästan allt jag äter och efter påsken började jag skriva upp vad jag åt lite noggrannare också.
Men eftersom jag halft jobbar ihjäl mig just nu, går två danskurser och försöker springa lite då och då, samt kör periodisk fasta (vilket innebär att jag bara äter på kvällarna) så får typ allt annat lida. Städning, diskning, vänner (har  väl iofs knappt några), mail, blogg, m m. Suck =(.
 
Orkar inte. Orkar inte lägga in bilderna från mobilen och kameran i datorn. Orkar inte logga in på bloggen. Hinner inte. Lägger mig alldeles försent som det är! =(( Jättetråkigt.
 
I helgen känner jag att jag måste jobba. Och så ska jag till Sthlm på kalas på lör.
Jag längtar bara efter att få soooova. Sova mer än sex- sex och en halv timme. Jag behöver tolv timmar!! Åtminstone tio ^^.
 
Ja, visst hade jag väl hunnit lägga in bilder i datorn och ladda upp nån här nu. Men jag orkar inte. Orkar bara inte.
Nu måste jag försöka komma isäng (hyffsat tidigt för en gångs skull). Men när jag väl "börjar" att lägga mig så tar det ändå typ en timme =S.
 
Godnatt.
 
Just det, en grej till bara. Jag har inte ätit något godis sen påsk!!! =)
Lite frukt har jag ätit, och 86%-ig choklad, men inget bröd heller! =)
MKT bra! Tänkte försöka vara utan det hela april. Får se hur det går..
Har dock överätit nån gång, men vad gör det om man jämför med hets och mass onyttigt!? Inget! (Jo just DÅ gör det ju något, det är inte kul och det känns INTE bra, men så här i efterhand så är det ju mkt mer värt att ha hållit sig till en "nyttig" överätning än hets och onyttigheter!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0