Dagens mat

Det mesta av det jag ätit idag då..
 
 
Tja, det ser ju inte alltför mkt ut såhär.. Åt en ruta 86%-ig choklad också, och en mugg te till med en skvätt grädde. Känns dock som jag ätit för mkt nu ikväll. Den där salladen var riktigt mastig. En massa ost i... men men. Ingen hets iaf!
 
Godnatt! (Har ingen lust att lägga mig alls dock).
Vill pröva mina nya skor!! Och kläder..
I natt städade jag (!). Rensade avloppet till handfatet (ääääckligt!). Mellan ett och två i natt typ ^^. Och så dammsög jag och tvättade köksgolvet och badrumsgolvet! Helt otroligt egentligen, jag som aldrig orkar ta tag i något. Men där ser man vad lite ledighet kan göra. Jag jobbar för mkt =/.
 
Jaja, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0