Deppig

Tog mig ut och joggade lite förut. Joggade ungefär en kvart el tio min, sen fick jag ont i hjärtat/lungorna och gick större delen av vägen hem igen.
 
Mamma är i stan ikväll och hon ska sova här i natt. Hon är ute och dansar på stan, men inte jag! Hade så gärna velat gå ut ikväll jag också, men orkar inte. Har NOLL energi. Är såå trött.
 
Har dammsugit, diskat två maskiner, förberett luftmadrass och vikt lite tvätt. Det är ju bra iofs, men tråkigt att vara så himla trött. Har lust att vara pigg och vara ute på ett dansgolv, men känner mig som en hösäck. Orkar knappt stå upp längre. Ska nog gå och lägga mig =/.
 
Usch vad jag hatar mitt liv. Hur sjutton gör man för att tycka att livet är kul? Det är liksom inte bara att "rycka upp sig". Iaf inte för mig. Jag vet inte hur man gör. Jag vill sova till i vår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0