Mitt liv är totalt meningslöst. Antingen m...

Mitt liv är totalt meningslöst. Antingen måste jag göra det meningsfullt eller ta livet av mig. Vem orkar leva ett meningslöst liv? Det är så svårt. Varför måste det vara så? Varför har vissa det svårare än andra? Ja, jag tror att det är så... Om man är en sån person som har extremt svårt att klara sig själv. Svårt att göra sitt liv bättre. Är det inte bara lättast att ta livet av sig då? Varför inte välja den lätta utvägen? När man är död är man ju död. Suck. Jag önskar att jag inte var som jag är. Men jag kan inte ändra mig. Jag orkar inte. Orkar inte kämpa. Orkar inte försöka. Jag orkar bara inte mer. Jag sover för lite. Jag har jordens sömnbrist. Blir väl deppig av det. Jag har börjat hata mitt jobb och alla runt omkring mig. Det förstör mitt liv. Om jag ska klara av det måste jag jobba dygnet runt. Vem orkar jobba dygnet runt? Jag vill inte leva längre. Jag vill inte vakna imorn. Jag orkar verkligen inte med en dag till. Orkar inte. Har inte diskat på flera veckor, och jag orkar verkligen inte ta tag i det nu. Jag saknar T så att det gör ont. Jag ville ha två barn innan trettio. Ändå gjorde jag abort när jag var tjugoåtta. Hur kan man ta ett sånt idiotiskt beslut? Nu är det försent. Skulle ta livet av mig innan jag fyllde trettio om jag inte lyckats bli av med bulimin. Nu har jag bara en enda månad kvar!! En månad. Om jag ska kunna ta livet av mig måste jag sluta med Voxran så att jag blir riktigt deppig, och sådär förtvivlad, igen. Tänker på det varje dag. Slits itu av min obeslutsamhet. Hinner aldrig bestämma mig, jobbar ju hela tiden!! Jobbet förstör mitt liv. Hinner och orkar inte laga mat. Köper onyttig mat ute och får ondare och ondare i magen varje dag. Är nåt jävla fel. Äter bakverk och godis jämt. Blir fetare och fetare. Jag orkar inte leva så här. Jag måste göra något. Leva i nuet. Försöka må bra varje minut. Men jag orkar inte. Jag kan inte. Jag vill dö. Jag vill inte vakna imorgon.


Kommentarer
Postat av: Sabine

Om man vill maila dig vart mailar man då?

2012-03-31 @ 18:41:27
Postat av: pussel

[email protected]

Tyvärr kollar jag den mailen jättesällan, men tänker inte skriva min vanliga "IRL"-mail här.

2012-03-31 @ 20:38:37
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: anonym

du är fin som du är. tänk på alla som älskar dig,tänk på dom lyckliga stunderna i ditt liv den gången du skrattade så du tjöt eller den gången när allt kändes perfekt,man behöver inte ha barn före man är 30 min mamma fick mig när hon var 40 och det gick hur bra som helst ! så jag hoppas du nu forsätter kämpa för din tid kommer.

2012-04-01 @ 15:21:03
Postat av: Medmänniska

Hej Pussel!

Jag hittade länk till dig hos Kostdoktorn. Du verkar ha hittat livets mat - LCHF. Jag vill tro att LCHF gör dig gott. Det finns många bloggar som innehåller många bra/goda/enkla recept på LCHF-mat. Airam är en sådan blogg likaså Birgitta Höglunds matblogg. Uttrycket "mätt och belåten" får en innebörd med LCHF. Brusten kärlek - jobbigt - men går en så står tusen åter, har man en så står tusen och gråter!

2012-04-17 @ 01:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0