Full en måndag!!!

Hehe, full och full, onykter iaf!! Av tre glas rödvin =P. Har ju inte ätit middag så är väl därför =P. Åt ett par tapasrätter och drack tre glas vin med en italienare =D. Det händer nåt i mitt liv! ;-)

En italienare jag råkade ge numret till när jag var full på en efterfest förra lördagen...... Han verkar dock trevlig och försökte inte kyssa mig första träffen, som en annan italienare jag var på dejt med. Han hörde inte av sig mer sen bara för att jag inte kysste honom efter första dejten!? Usch!

Den här killen verkar mer normal. Jag var typ osminkad (ingen mascara iaf) och han försökte inte ens kyssa mig, men verkar vilja träffa mig igen!

Dock vill ju jag bara träffa killen på mitt jobb!! Som inte hör av sig den jäveln! =(

Messade honom igen på FB nu, men han har inte svarat =(. Han sa ingenting trots att vi stod bredvid varandra vid kaffeautomaterna på jobbet idag. Inte ens ett "hej" fick jag. Jag gav iofs inget "hej" heller...

Antingen är han jävligt blyg. Eller ointresserad =(((.

Suck. Snälla någon!!!! Jag är kåt! =P

Kommentarer
Postat av: Simone

Det låter som att du mår lite bättre!! :)

2012-06-26 @ 12:43:25
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0