Jul!

Alltså jag är ju kass på att blogga!
Prioriterar inte alls bloggen längre..
 
Jobbar för mkt =S.
 
Nu är jag iaf ledig i två veckor!
Firat jul i Sthlm och kom hem idag. Skönt.
Mådde piss igår. Huvudvärk hela dagen och satans ont i magen på kvällen. Tror det var julstressen.
 
Åt hemmagjorda pepparkakor och hemmagjort julgodis igår, men inte överdrivet mkt.
Tog ingen köpe-choklad. Känns skönt.
 
Kändes som jag höll på att bli sjuk igår. Idag fick jag sova ut, skönt. Kände mig rätt pigg på dagen. Körde hem hela vägen från Sthlm (brukar aldrig orka köra hela vägen utan brukar få byta av med mamma ^^). Men nu på kvällen har jag börjat känna mig sjuk igen =S.
 
Ätit massor som vanligt på kvällarna, men eftersom jag varken åt frukost eller lunch så känns det OK. Ingen känsla av att jag måste hetsäta och spy, Har inte spytt på länge nu!
 
Kollar i almanackan... Om jag kommit ihåg att fylla i kalendern så hetsåt och spydde jag senast den 10 december. Men jag brukar glömma att skriva i almanackan så lite osäkert är det..
 
Har känt mig deppig ganska mkt den senaste tiden. Haft den där jobbiga meningslöshetskänslan =/.
 
Ikväll har jag suttit och läst Emmas modellblogg ^^ (förstår dock inte varför det står "Carolines World" i fliken när tjejen heter Emma!?). Kan sitta i timmar och surfa på bloggar (kost, hälsa eller mode)..
Borde dock gå och lägga mig nu. Vill gå på mellandagsrean imorn och shoppa! Frågan är om jag kommer komma iväg, om jag kommer komma upp ur sängen i tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0