Bulimi

Vilken sjuk "sjukdom" eg. Jag sitter och proppar i mig framför TV:n. Jag är redan fullproppad, men jag trycker i mer fullkornsbröd och havregrynsgröt med russin och grädde.. (ja ni vet ju, man tager vad man haver). Klockan är snart 23, skynda skynda, filmen slutar strax. Jag måste ju upp och jobba imorn! Måste lägga mig före tolv idag.. måste måste måste. Samma visa varje kväll, och sen sitter jag på möten och kämpar med att hålla ögonen öppna. Det är så jävla jobbigt.

Det är skrattretande på ett sätt när jag tänker på det, men samtidigt så sorgligt och förskräckligt att jag vill dö. Eller, jag vill inte dö längre(!). Voxran verkar göra sitt. Men det är ju inte direkt ett liv jag önskar mig själv om jag säger så. Ändå gör jag livet till detta. Äta, spy, sova för lite, jobba jobba jobba, jättetrött, munsår, ont i huvudet. Jag orkar fan inte ens cykla till jobbet snart. Det känns som hela jag förtvinar, fast ändå sväller liksom ^^. Till och från. Efter några dagars uppehåll från den här skiten så känner jag mig lite bättre, men sen börjar det om. Samma visa. Om och om och om och om och om och om och om och om igen. Dag efter dag. Kväll efter kväll. Månad efter månad. År efter år. Kul. Kul liv.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Alltsa, det ar helt sjukt sorgligt och dragiskt...



Jag ar precis som dig. Jag aker till jobbet jobbar heltid. Kommer hem hetsater och gar sedan och laggar mig. Ofta somnar jag tidigt pa kvallen pga utmattning. Jag kan inte sluta propp i mig. Jag ater i princip allt jag kommer at.har precis atit 4portioner flingor med mjolk. 1 paket kakor osv osv ja u know ther story..



Jag har hallt pa sahr sen jag var 20. Fyller 27 i december. Kan inte fatta att jag ar 27 ar.. jag har inte levt pa 7 ar... vilket javla helvete till. Jag har forsokt sluta sakert 1.000.000 ganger men atergar alltid till hetsen och isoleringen depressionen.

Nar jag gick i hogstadiet och gymnasiet hade jag inga problem whatsoever. At normala portioner nyttig mat mest vagde 55-56 kilo. Sen borjade jag banta och efter det borjade problemen med hetssug nu ar jag fast i klorna vager runt 62 kg och vill tillbaka till 55 fan alltsa...har foroskt ga tillbaka till 55kg i 7 ar nu lyckas aldrig. Gick med de gamla superap extreme som inte saljs langre, fan vad garna jag vill ha dom igen..

har aven adhd. har atit concerta men bli valdigt deprimerad av dom

2011-10-14 @ 21:37:47
Postat av: Anonym

usch jag känner med dig.

hemskt hemskt hemskt.

2011-10-27 @ 14:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0