Hänsynslösa idioter

Jag hetsåt igår. Väldigt lite, men känslan är densamma.
Först grät jag, grät och grät och grät. Jag var så ensam. Hur fan kan man stå emot hetsätning då? Jag kunde visserligen ha gått och lagt mig. Eller en normal människa kanske hade kunnat göra det? Jag kunde inte det. Jag smsade lite med T, sen gick han väl och la sig och sket i mig som vanligt. Jag var förtvivlad.
Jag hatar T av hela mitt hjärta. Jag förstår inte att man kan vara så fruktansvärt oförstående, elak och hänsynslös. Han har förstört den här dagen också nu genom att skicka några jävla sms imorse!! Jag skrev att han bara skulle höra av sig om han åkte in på sjukhus (han kände sig sjuk ^^, det är patetiskt, ni vet hur killar är? och T är extrem), han gör mig rädd när han kanske bara sovit lite för lite och känner sig svag för att han inte ätit!! Jävla idiot. Han kunde också höra av sig om han fått ur några bilder ur mobilen. INGET av dessa två saker hade naturligvis hänt imorse, ÄNDÅ skickar han sms och talar om att han INTE fått ut några bilder och dessutom mår bättre!? Varför gör man så? När han vet att han förstör hela min helg? Att jag börjar gråta igen och blir arg, förbannad, förtvivlad, IGEN???? Hur kan man vilja att en människa ska må så dåligt?? Det är värre än att döda någon. Sjuhundra ggr värre!!!!!!!! Om han bara kunde döda mig ist för att plåga mig till självmord! Hur fan kan man göra så mot en annan människa? Han VET att jag var förtvivlad igår. Jag skrev det.
Ändå gör han det som är den troligaste anledning att jag tar livet av mig. Han hör av sig. Han hör av sig på det sätt han vet tar sönder mig. Det är som att han tar en stor jävla kniv och skär fram och tillbaka, upp och ner genom min kropp, men eftersom det är psykisk smärta så är det OK? Då får man göra vad som helst?? Jag skulle ha spärrat hans nr på nåt sätt igår. På Facebook kan jag ta bort honom som vän och på Msn kan jag blocka honom. Det värsta är att det känns som det är försent. Jag kokar inombords för att han inte bryr sig. För att han är så hänsyslös. Jag vill döda honom.
Jag hatar mamma också för att hon sa att hon skulle ringa igår och komma hit idag och hjälpa mig med att köpa en soffa. Tror ni hon ringde igår????!?!? Nej, hon gör ALDRIG som hon sagt. ALDRIG. Jag avskyr henne. Jag ska inte ha någon kontakt med henne mer. Jag ska dö. Idag. Jag SKA det. Idag ska jag våga ta livet av mig. Med mkt alkohol ska det bara gå. Jag vill inte leva längre. Vem fan vill kämpa vidare för INGENTING???????? Jag är en idiot som har levt så här länge. Hur fan kan man vara så dum som jag?? Det är helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0