Tillbaka i helvetet

Jag hoppas verkligen att ingen jag känner läser här nu. Usch, jag måste skaffa en ny blogg, känns jättejobbigt att skriva här. Kan inte skriva vad jag vill längre =((.
 
Har köpt 1,5 kg choklad har väl ätit kanske 350 g hittills. Jag som hade ätit så bra idag. Jag orkar inte mer. Jag orkar inte med det här livet. Jag hetsåt igår. Jag hetsåt i förrgår. Jag har lagt mig kl ett på natten. Jag har känt mig sjuk på jobbet. Blåsor i munnen, ont i halsen. Jag tror att det är den jävulska sömnbristen som gör det svårare för mig att stå emot hetsätning.

Jag vill gå och handla, men jag orkar inte. Och isf måste jag proppa i mig lite till så att jag kan spy en gång först. Usch, jag orkar inte med det här! Jag kunde ha träffat någon ikväll, jag hade inte behövt förstöra en tredje kväll! Dessutom skulle jag festat med några idag, men vi sköt upp det till imorgon bara för att jag skulle kunna sova ut i natt och vara piggare och må bättre imorn! Och så gör jag samma grej igen!!! Jag orkar inte!!! Jag vill inte och jag orkar inte!!! Jag är så ledsen. Jag känner mig så ensam. Jag saknar T. Jag önskar att han hade kommit hit idag. Jag önskar att jag hade åkt hem till mamma. Önskar att jag hade gjort vad fan som helst, bara inte detta.

Usch, jag avskyr livet. Och jag avskyr alla människor. Det är ingen som förstår. Det är ingen som kan hjälpa mig. Jag vill inte finnas. =(( Usch, jag hatar allting!!

Jag mår så illa! Och nu gråter jag också bara för att jag skriver om det här. Om nån jag känner läser det här så hatar jag dig för evigt.

T hör inte av sig. Det är hemskt. Fruktansvärt hemskt. Jag är så ledsen, så ledsen.

Varför har jag förstört den här veckan nu!? Och helgen.. Jag skulle träffa min danskompis, bli bjuden på middag, festa, åka iväg på en grej.. ha kul. Och så förstör jag allting. Gråter och äter massa äckliga saker, det är inte ens gott! Jag hatar att känna mig ensam, gråta och hetsäta på samma gång. Det finns inget värre på hela jorden. Snälla gud låt mig få dö idag!!

Diskbänken är överfull av disk. Bunkar som jag gjort scones och chokladbollar i bl.a. Jag hatar mig själv. Varför förstör jag för mig själv? Varför gör jag så här när jag vet att det inte ens är gott!? Jag hade ju ätit bra! Det är väl bättre att bara känna sig ensam och gråta än att göra både det OCH hetsäta???

Usch, jag hatar T. Om han bara ville vara med mig. Jag känner mig så övergiven. Det kommer aldrig vara nån som orkar med mig, eftersom jag inte orkar med någon =(((((. Jag hatar livet. Mitt liv är totalt meningslöst. Det är inte roligt. Jag är bara ledsen och ensam. Jag orkar inte försöka mer. =(

Kommentarer
Postat av: Mossan

Jag blir så ledsen när jag läser din blogg...sitter framför datorn och gråter.. Önskar att jag kunde göra något för dig, trots att jag inte känner dig. Men du måste tro mig när jag säger att jag förstår precis hur du mår!

Du får inte ge upp nu! Det låter kanske omöjligt, men det går att bli frisk från bulimi! Men man måste kämpa, hårt och länge.

Jag följer din blogg varje dag, och jag blev orolig för dig när du inte hade skrivit på ett tag.

Även fast vi inte känner varandra, eller att jag vet hur du ser ut eller vad du heter, så tänker jag på dig varje dag.

Snälla, kämpa på! <3

2011-06-17 @ 22:18:16
Postat av: pussel

Å vilken fin kommentar <3. Det värmer att läsa det du skriver. Egentligen kämpar man väl tills man dör? Eller man kan kanske ge upp tidigare förstås.. Bara inte orka kämpa för att bli fri från den här skiten.. Jag vet inte =(.

Kramar till dig!

2011-06-19 @ 16:01:58
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vet precis hur det är. Har haft som du sedan 4an, och jag har nu tagit studenten. Vill inte att det ska vara så här längre. Jag älskar att träna, men ibland går jag ner mig helt och fastnar i hetsätning i kombination med depressioner. Jag har bestämt mig, jag ska ta tag i det här nu. Jag ska skaffa personlig tränare och ett helt nytt liv i och med nästa flytt. Allt blir bra ska du se <3

2011-07-11 @ 13:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0