Natthets

Jag har haft en ganska bra vecka. Har träffat min danskompis varje dag förutom i tisdags ^^. Gått på stan, kollat på film, pratat halva natten. Idag köpte jag sex par skor! Heeh, sex par!! För 600 kr på Skopunkten.. Kanske lämnar tillbaka några stycken.. haha, får se. Stackars min danskompis som var med i de fyra (eller var det 3,5?) timmarna jag var där och hade beslutsångest =P.

Igår åkte han hem typ kvart i tre på natten. Sen åt jag naturgodis, turkisk yoghurt med nötter och mandlar och ett äpple plus te =/. Ändå vägde jag några hekto mindre idag än igår. Vägde 62,3 kg igår och 61,9 kg idag. Satt under ät-tiden framför datorn. La mig vid fem. Kunde inte sova. Hade blivit ljust och dessutom hade jag ju ätit =/. Mådde inte bra alls psykiskt. Kände att jag bara förstör min semester med att vara vaken på nätterna och sova bort dagarna =(. Grät mig till sömns. Hatar det. Ångest.

Idag hade jag bara ätit frukost/lunch innan skoinköpen och sen var vi ashungriga och köpte sallad till middag. Inte så mättande, bara bukfylla ett tag. När han sen åkte hem idag, ca kl 22, så började jag äta turkisk yoghurt med russin, mandlar och kokosflingor. Har ätit två äpplen också och te. Har snart ätit upp 1 liter yoghurt! Ska spy sen. Måste bara äta upp det sista också =(. Fan.

Att det alltid ska gå snett till slut? "Måste" köpa choklad den här veckan också för att jag sett det på extrapris. Så himla typiskt. Och lite annat jag tänkt på.. Måste hetsa det innan juli är slut också, dvs på söndag, för imorn vill jag festa ^^. SUUUUUCK. Jävla skitliv.

Men nästa vecka är det augusti. Ny månad på måndag! Då kommer allt ordna sig. Ingen hets mer! Fantastiskt!
Eller..? Hur var det nu? Funkar det inte med omstarter på måndagar eller nya månader? Återfall, vad är det? Orka.

Så fort jag känner mig lite smalare och det har gått bra med maten ett tag, så sabbar jag det. Så är det alltid.

Kommentarer
Postat av: ida

Tack för din kommentar :) Jag hade en ganska strikt kost innan med enbart långsammakolhydrater, mycket protein och lite fett. Ett tag körde jag både lite kolhydrater och lite fett och det funkade inte för mig. Blev jätte smal och orkade inget. Absolut kan man välja bra fetter men jag blir inte riktigt mätt på dem utan måste få i mig något av dessa mättade fetter för att hålla mig mätt och belåten :)

2011-07-30 @ 14:37:57
URL: http://idawargs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0