Jag vill inte ha något nytt år. Jag kan inte se fram emot något.

Nu har jag läst igenom era kommentarer. Inför vissa (i princip alla^^) känner jag en sån tacksamhet. Ni där bakom är ju människor som bryr sig ♥.

Jag känner mig ensam och ledsen. Mamma skulle ha kommit och hämtat mig på jobbet idag och varit med mig ikväll, men vi bestämde att ev ta det imorn ist. Dåligt beslut känner jag nu. Jag hatar att vara ensam. T åkte hem tidigt imorse. Vi skulle båda jobba idag.

Fy fan vilken jävla ledighet jag haft. Jag har ju knappt varit ledig, inte från mig själv och mitt hat. Mamma och T har också haft fullt upp. Vi var på psykakuten alla tre, till efter fyra på morgonen, natten till nyårsafton! De ville ha mig kvar, men som tur var bestämde jag mig tillslut för att ändå åka hem och följa med T till hans kompisar och fira nyår. Fy fan för att ha stannat på sjukhuset över nyår! =( Usch! Usch usch usch usch usch!

Det var nära att det (jag) spårade ur igår också, men tog 2 tbl Theralen och dagen blev tillslut nästan OK ändå. Vet inte om det var tabletterna som lugnade ner mig lite eller inte, men lyckades klara av att be T att stanna precis innan han skulle gå, efter att jag tvingat honom härifrån =(. Åååh vad jag hatar mig själv! Jag försöker av någon anledning få alla jag älskar att hata mig. Att avsky mig. Att döda mig. Varför!? Varför!?

Kanske är det för att försöka bevisa för mig själv att jag är värdelös och betydelselös? Jag vet inte =(. Jag vet ingenting, förutom att jag är ledsen och ensam. T och jag har sagt (igen) att vi inte ska träffas mer. Jag står inte ens ut med tanken! Jag står inte ut med tanken!!!!!!!!!!! Jag vill inte! Jag vill inte vara ensam!!! Jag vill ha någon. Jag behöver någon. Jag måste vara med någon, annars dör jag av ensamhet.

Jag vill vara med T. Jag älskar T. Han har brytt sig så otroligt mkt. Han förstår. Han försöker förstå. Han är den som står mig närmast i hela världen och han vill inte vara med mig längre. Vem fan vill det?

Fy fan. Jag står inte ut med mig själv. Jag vill spotta på mig, trampa på mig, hänga mig. Jag hatar mig. Jag avskyr mig.

Nytt år, nya möjligheter. Älska sig själv. Bla bla bla. Blöh. Jag orkar inte. Ta mig härifrån!! Jag vill inte! Jag vill slippa! Jag har ingen livslust! Låt mig slippa kämpa för ingenting!!!!

Ska jag göra iordning den här lägenheten för mig själv? Bara för mig själv, för min egen skull? Jag har ingen lust! Jag vill inte vara ensam! Jag vill ha någon annan här som också bryr sig! Som bryr sig om samma saker som jag! Jag ser ingen mening med att bry mig ensam. Jag vill måla naglarna, göra mig fin, men mitt i den här bråten?? Neej, aldrig. Först måste jag packa upp flyttkartongerna. Ställa iordning möblerna. Få det lite mysigt i den här nya lägenheten jag redan hatar. Men för mig själv, för min egen skull? Nej! Jag orkar inte!!!! Jag orkar inte och jag vill inte!! Jag har ingen lust!!!!!! Den här jävla förbannade äckliga skitlägenheten är gjort för två.

Jävla förbannade skitliv =((.

Kommentarer
Postat av: Jen

Jahapp återigen blir jag riktigt glad av att du skriver så man inte behöver fundera på var du är.



Jag önskar verkligen av hela mitt hjärta att det ordnar upp sig för dig, på vilket sätt som än är möjligt. Det gör mig så uppriktigt ont att läsa om ditt mörker och hur ensam du verkar vara i det. Ta hand om dig, kära lilla pussel. Livet är verkligen värt att levas, hur dumt det än låter i dina öron (ögon). Behöver du någon att mejla med ställer jag upp. Jag är inget annat än en vanlig 2-barnsmorsa men kanske har man något att tillföra?



Ta hand om dig nu. Vi är nog många som tänker på dig.

2011-01-03 @ 23:58:02
Postat av: Mimmi

Ja, vi är människor som bryr sig på riktigt!



Brukar prata om dig med mig pojkvän. "Vad faaan, vart är pussel?" "Men åhhh ahhhhåå ingen uppdatering, tänk om hon är död Simon!??????? :(:(:(" Varpå han svarar "Det får vi inte hoppas, men lugna dig nu!"



2011-01-05 @ 11:04:41
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: pussel

Hahahahha Mimmi vad rolig du är =), hihihi. Alltså det är ju inte kul alls eg =/, men din kommentar lät så kul i huvudet när jag läste den =P. Dessutom betyder det mkt för mig. Du tänker verkligen på mig i din vardag, det är rörande (berörande). Tack.

Kram!



Jen: Tack, vad snällt! Känns aldrig som jag hinner maila med nån dock, och när jag mår dåligt så skiter jag ju i bloggen och allting. Då bryr jag mig bara om det "närmaste" som jobb, mamma, T, äta, sova och tankar på liv och död.. typ^^. Även om jag säkert skulle må bättre av att maila med någon då.. =/

Kram!

2011-01-06 @ 00:04:13
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0