Är på väg till en psykolog jag fått tid ho...

Är på väg till en psykolog jag fått tid hos. Psykakuten har skyndat på min remiss till psykiatriska enheten här i stan. Vägde 58,4 kg i måndags! Ett år sen jag var nere på de siffrorna.. Dock hade jag svårt att sluta äta igår kväll =/. Hade hoppat över Concertan. Tänkte att det kanske kunde räcka om jag tog den varannan dag, för att skona hjärtat lite, men vet inte om jag klarar av suget som verkar komma redan första dagen utan Concerta nu =/. Har inte haft lust el ork att blogga. Det är så mkt nu. Flyttstädning som skulle göras om etc. Koncentrerar mig på att klara av/hinna med jobbet i allt detta. T verkar ha bestämt sig och det gör mig så ledsen. Ska åka och hälsa på min farmor i Sthlm på lördag med mamma. Sen hoppas jag hon kommer och sover över hos mig till sön så vi kan kolla på soffor. Vill inte vara ensam. Är fortf förkyld. Hosta och även ont i halsen nu. Får se vad det blir av det.. Hatar att åka från jobbet mitt på dagen. Folk frågar vart jag ska och jag vågar inte säga psykolog =/. Sa att jag skulle till sjukhuset och då frågade de inte mer, men ska väl dit fler ggr kan jag ju gissa. Allt är bara så jävla jobbigt :(.


Kommentarer
Postat av: Loke

vill bara krama om dig & säga att allt kommer att ordna sig ( även om det inte känns så...) inte så bra att börja mixtra med sina medicindoser.. gjort det själv, gick inte så bra.. freakade ur totalt! =) Fast alla reagerar vi olika. Jag brukar säga till folk att jag ska till min psykolog, då brukar de inte fråga mer & byter snabbt samtalsämne, ha ha! Ta hand om dig gumman. Kramar

2011-01-13 @ 14:35:41
URL: http://medestruit.blogg.se/
Postat av: Loke

kramar

2011-01-14 @ 19:17:59
URL: http://medestruit.blogg.se/
Postat av: K

hej , har några frågor ; och jag undrar om din mamma och pappa vet att du har det? om, så hur reagerar dom?

finns det något som stoppar dig innan du kräks? isåfall vad? är du storbyggd eller smal ?

2011-01-15 @ 21:36:22
Postat av: Mimmi

Äter ddu fortfarande LCHF-kost förresten? Är sugen på att testa den :)

2011-01-16 @ 00:01:06
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: -

det kanske är bra att prata med någon då

2011-01-17 @ 16:37:47
URL: http://specialsecrets.blogg.se/
Postat av: pussel

Loke:

Mm, det bästa är väl att säga sanningen. Men hur ska jag våga/klara det? Usch.

Kram!



K:

Mina föräldrar visste ingenting de första sex(?) åren. Nu är min pappa död, men mamma vet. Blev pushade av min dåvarande terapeut att berätta och det är jätteskönt att hon vet nu.

Kommer inte riktigt ihåg hur min mamma reagerade. Inte så våldsamt iaf =P. Hon är väl mer ledsen/bekymrad för min skull och vill att jag ska få den hjälp jag behöver för att må bra/bättre.

Känner jag att jag behöver/måste kräkas så finns det inte mkt som stoppar mig. Är det något som gör det jobbigt är det hemma hos andra eller när andra är närvarande (då känns det värre att spy än att inte göra det =/), eller om jag somnar. Har gjort det några ggr framför tv:n (för många år sen nu). När jag ätit i omgångar halva nätterna och varit sjukt trött och bara ska lägga mig ner och vila lite för att orka gå till toaletten typ^^...

Jag är normalviktig. Är åt det smala hållet snarare än tjocka (173-174 cm lång och väger för närvarande ca 59 kg), men betonar att jag är normalviktig INTE smal. ^^



Mimmi:

Ja, det gör jag! Inte strikt, men äter i princip aldrig pasta eller bröd längre. Lite godis ibland och jag äter 2 dadlar i mitt mellanmål ;-), men annars är det mest kolhydratrika på vardagarna morötter.

Jag tycker absolut att du ska pröva. Fast det låter fånigt när du skriver "testa" eftersom det är så alla borde äta. Du borde alltså fortsätta hela livet enligt mig ;-). Kanske inte just strikt LCHF, men en kost utan bröd, pasta, snabbmat osv. mår nog alla bra av.

Har du tid/ork att läsa? Läs isf Matrevolutionen!

Kram!

2011-01-18 @ 20:36:20
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0