Jag vill inte leva längre. Hur ska jag kun...

Jag vill inte leva längre. Hur ska jag kunna hitta en kille som jag vill ha och som vill ha mig? Jag tror att det är i princip omöjligt. Jag vill aldrig mer utlämna mig helt till någon. Jag känner mig sårad och oförstådd. Mådde lite illa före lunch. Litar inte på de där jävla graviditetstesten. Men jag lurar väl bara migsjälv. Jag hatar allting. Jag vill sluta existera. Ingenting är roligt ensam. Jobbet är inte heller kul längre. Jag vill börja plugga igen, men hatar att jag isf blir äldre än de flesta. Orkar inte umgås med 20-åringar som tycker universitetet är nytt och spännande och vill vara med på allt jag redan gjort. :( Det är försent. Jag hetsåt bort min chans att plugga. Solen skiner, men jag är inte glad. Idag grät jag för första ggn på jobbet. Direkt när jag kom hit gick jag in på en toalett och grät, pga T. Jag vill åka hem. Jag är en millimeter från gråten hela tiden. Kan jag inte få bli sjuk? Snälla livet, låt mig få bli sjuk!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske kan det vara så att du behöver gråta...gråt och tills tårarna tar slut...ibland stänger man in alla känslor på olika sätt att man till slut inte kan håll ögonen torra, känslorna sippra ut på¨alla konstiga sätt, men i slutändan sitter man där och gråter och efteråt när man är färdig, kan det faktiskt vara rätt så skönt..



2011-02-23 @ 14:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0