I förrgår jobbade jag till typ kvart i ett...

I förrgår jobbade jag till typ kvart i ett på natten. Hade ätit lite nötter och en McDonald's glass till middag. INTE bra för en före detta(??) bulimiker. Kände mig omättlig när jag väl började äta.. När jag kom hem åt jag naturgodis, avocado, pizzarester bl a. Hetsåt inte iaf, men känslan fanns där. Idag måste jag jobba kväll igen. Varken orkar el vill. Gjort graviditetstest både imorse och i förrgår pga svullna och ömma bröst, men båda visade negativt. Är besviken trots att jag borde vara lättad. Jag hatar livet. Jag avskyr den abort jag gjorde. Hatar min feta, utstående mage. Varför känner jag som jag gör? Varför måste allt kännas så förjävligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0