Blir kvällsjobb ikväll. Jobbigt, men mer p...

Blir kvällsjobb ikväll. Jobbigt, men mer pengar. Bröt kontakten med T igår för hundrasjuttioelfte ggn. Han gör mig så vansinnigt ledsen och förtvivlad ibland :(. Igår sa han att han skulle svara på en grej, men sen ändrade han sig och orkade inte, dvs mina förväntningar uppfylls inte. Det verkar inte som andra människor bryr sig så mkt om en sån grej, men jag blir tokig. Står inte ut med känslan jag får. Gråter förtvivlat och vill prata, men då svarar han inte ens. Det är det värsta som finns. Det är just vid ett sådant förtvivlat tillfälle jag tror att jag kommer ta livet av mig. Jag måste försöka få bort T ur mitt liv nu :(. Jag vill inte det! Står inte ut med tanken ens. Men står inte ut med att jag tycker att han är så dum heller :(. Jag tror inte att det finns någon människa på jorden som skulle stå ut med en kärleksrelation med mig. Varför fortsätter jag leva? Just nu lever jag faktiskt för jobbet. Nu idag, och imorgon. Men sen då? Usch, jag vill inte mer. Jag vill inte leva utan en pojkvän :(.


Kommentarer
Postat av: Kjetil

Bra blogg du har. jeg synes du har mye bra informasjon.

Kjetil

2011-02-11 @ 14:25:45
URL: http://alternativmedisin.org
Postat av: pussel

Hmm, hur kan det jag skriver vara bra till något när jag inte har någon lösning, bara problem?

Men tack ändå!

2011-02-11 @ 19:21:14
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: S

Släpp honom för i helvete! Han är en kille, det finns miljoner andra.

2011-02-15 @ 17:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0