Usch vilken hemsk vecka. Tror att jag har ...

Usch vilken hemsk vecka. Tror att jag har hetsätit varje kväll. Sovit alldeles alldeles för lite. I natt gick jag och la mig halv fem på morgonen och gick upp nio. Ska till Sthlm som vanligt. På kalas. Orka. Jag vill hem igen och sova. Eller hetsäta mig till döds kanske. Fast jag har ju ingen direkt dödslängtan längre tack vare(?) Voxran. Jag gick upp till en hel tablett av den där anti-alkoholistmedicinen förra helgen, men det har inte hjälpt ett skit, så idag bytte jag tillbaka till Medikinet (eller vad den nu heter). Det är ju så jävla mkt adventsfika och skit nu. Åt julbord med jobbet härom kvällen. Jag avskyr bufféer.. Suck. Tänk om jag inte klarar att leva normalt utan någon Concerta-liknande medicin :-/. Jag får ju så hög puls av en sådan, och fastnar i saker som att sitta och riva sönder sår tex. Var på en föreläsning om att tänka positivt i veckan. Halvbra. Höll inte med om allt, men visst borde jag försöka tänka mer positivt, och sätta upp tydliga mål, det är tydligen jätteviktigt om man ska lyckas med det man vill. Suck. SUCK. Jävla skitliv.:-(


Kommentarer
Postat av: H

Jag hoppas att den här veckan blir bättre för dig.

Voxra har minskat antalet hetsätningar per vecka för min del, men skillnaden är liten. Den medicin som har haft bäst effekt på mitt ätande är Cymbalta, men dessvärre kan jag inte sova när jag tar den, så det får bli Voxra iaf.

2011-12-12 @ 13:02:27
URL: http://bullochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0